Radio Gdańsk ma dyrektora marketingu i reklamy
Dyrektorem biura marketingu i reklamy Radia Gdańsk SA została Anna Niedziółka. Od kilku miesięcy był wakat na tym stanowisku. Nową dyrektor wybrano w drodze konkursu.
Anna Niedziółka pełni funkcję od poniedziałku. Wcześniej pracowała w promocji i marketingu takich firm, jak Międzynarodowe Targi Poznańskie, "Dziennik Bałtycki", "Gazeta Gdańska", drukarnia Diapol, a kiedyś także w Radiu Gdańsk. - Zależało mi, by jedynymi kryteriami wyboru nowego szefa reklamy były profesjonalizm i znajomość branży, dlatego zastosowaliśmy proces rekrutacji oparty na konkursie życiorysów i wywiady - wyjaśnia Sławomir Nowak, członek zarządu radia. Głównym zadaniem Anny Niedziółki jest zwiększenie sprzedaży czasu reklamowego w stacji.(RG, 22.08.2003)










