Marka Jacobs Cronat Gold poleca kobietom książki
18.03.2010, 07:42
W ramach kampanii ”Złota kolekcja” kawy Jacobs Cronat Gold (Kraft Doods Polska) kobietom polecane są książki do kupienia w Empiku.
Akcja adresowana jest do pań ze średnim i wyższym wykształceniem, w wieku 25-45 lat. W każdym miesiącu polecana będzie inna książka napisana przez kobiety z myślą o kobietach. Twarzą kampanii jest aktorka Daria Widawska, która występuje w niej jako recenzentka książek. Co miesiąc będzie spisywała refleksje związane z lekturą i przedstawi je na empik.com/zlota_kolekcja oraz podczas spotkań w salonach tej sieci. Pierwsze spotkanie odbędzie się 25 marca w salonie Empik Warszawa Junior. Gospodarzem będzie Marzena Rogalska, która porozmawia z Widawską o ”Siostrzanych uczuciach” Małgorzaty Domagalik. W Złotej Kolekcji Jacobs Cronat Gold znajdą się m.in. ”Lato przed zmierzchem” Doris Lessing, ”Zupa z granatów” Marshy Mehran, ”Europejka” Manueli Gretkowskiej. Kampania reklamowa została zaplanowana w prasie (w magazynach, tygodnikach opinii). Reklamy przygotowały agencje JWT i Freszlab. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Edelman Polska.(MŁ, 18.03.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










