"Szymon Majewski Show" w nowym sezonie gromadzi 2,5 mln widzów
17.03.2010, 08:32
Po trzech odcinkach program rozrywkowy "Szymon Majewski Show" przyciąga do TVN średnio 2,5 mln widzów – o 100 tys. mniej niż wiosną ub.r.
Program jest nadawany od 1 marca, w poniedziałki o 21.30. Średni udział TVN w rynku w czasie jego emisji wynosi 18,3 proc. (rok temu program zaczął wiosenny sezon z 18,9 proc. udziału w rynku). Liderem pasma jest Dwójka, którą wybiera 26,3 proc. widzów (m.in. ”Kulisy serialu »M jak miłość«”, ”Tomasz Lis na żywo”), a drugi jest Polsat – 21,7 proc. (pasmo filmowe Megahit). TVN wyprzedza tylko Jedynkę, mającą 6,6 proc. udziału (m.in. Teatr TV). W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) największy udział ma Polsat – 28,1 proc., a Dwójkę wybiera nieznacznie większa część widzów, niż TVN – odpowiednio: 20,03 proc. i 19,97 proc. Udział Jedynki wynosi 5 proc. Wynik programu ”Szymon Majewski Show” w tej grupie jest lepszy od uzyskanego na starcie sezonu rok temu – 19,17 proc. Dane AGB Nielsen Media Research.(RUT, 17.03.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










