Teleturniej "Jeden z dziesięciu" stracił widzów i przegrywa z konkurencją
Po trzech odcinkach w nowej porze emisji teleturniej "Jeden z dziesięciu" przyciąga do TVP 2 średnio 1,7 mln widzów, przegrywając z konkurencją.
W wiosennej ramówce Dwójki ”Jeden z dziesięciu” jest emitowany w nowym paśmie teleturniejowym - o godz. 19.30 w poniedziałki. Udział Dwójki w rynku w czasie jego nadawania wynosi 11,1 proc. – mniej, niż osiągają konkurencyjne stacje. Liderem pasma jest Jedynka, wybierana przez 29,7 proc. widzów (”Wiadomości”). Udział TVN wynosi 17,4 proc. (”Sport”, ”Pogoda”, magazyn ”Uwaga!”), a Polsatu – 16,6 proc. (serial ”Samo życie”). Dwójka przegrywa z innymi telewizjami także w grupie komercyjnej, w której wybiera ją 10 proc. widzów. Udział Jedynki w tej grupie wynosi 28,2 proc., TVN – 16,6 proc., a Polsatu –15,3 proc. W analogicznym okresie ub.r. teleturniej ”Jeden z dziesięciu” miał 680 tys. widzów więcej, dając Dwójce 16,6 proc. udziału w rynku (12,8 proc. w grupie komercyjnej). Był wtedy nadawany w środy i czwartki o 19.05. Dane: AGB Nielsen Media Research.(RUT, 17.03.2010)










