Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 17, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamy Galerii Łódzkiej pną się jak gałęzie drzew

Ruszyła niestandardowa kampania Galerii Łódzkiej, którą wymyśliła agencja reklamowa Effectica.

Kampania ”Pną się trendy” ma charakter wizerunkowy. Reklamy na billboardach i w wielkim formacie przypominają drzewa. Słup będący podstawą billboardu imituje pień, a spoza plakatów wystają liście. Nośniki stoją w ruchliwych miejscach Łodzi. Za wykonanie billboardów odpowiadają firmy News Outdoor i Cityboard Media. Ściany wielkoformatowe wyprodukowała firma ALFA-AR.

(MŁ, 17.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.