Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 16, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MPG zwyciężył w przetargu Liberty Direct

Dom mediowy MPG obronił budżet mediowy firmy ubezpieczeniowej Liberty Direct.

W przetargu brały udział cztery domy mediowe. Klient zdecydował się przedłużyć umowę z MPG, domem, który obsługuje go od 2007 roku, czyli od wejścia marki Liberty Direct na polski rynek. Liberty Direct wydał w ub.r. na reklamę ponad 38 mln zł (dane cennikowe, AdExpert).

(MAZ, 16.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.