Dział: PRASA

Dodano: Marzec 15, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Wprost” znów testuje dołączanie filmów

Wydawca tygodnika ”Wprost” (AWR ”Wprost”) dołączył do blisko połowy nakładu najnowszego wydania płytę DVD z dramatem historycznym pt. ”Eichmann”.

Płyta pojawiła się w nakładzie 70 tys. egz. i wraz z tygodnikiem kosztuje 9,90 zł. Dostępne jest też wydanie bez dodatku w niezmienionej cenie 4,90 zł. Łączny nakład dzisiejszego wydania to 160 tys. egz. Ostatnio ”Wprost” z płytami DVD ukazywał się w 2008 roku. Były to trzy części dokumentu ”W 80 dni dookoła świata” oraz filmy z cyklu ”Propaganda PRL-u”. Anna Pawłowska-Pojawa, PR manager Platformy Mediowej Point Group SA (większościowe go udziałowca AWR ”Wprost”), zapytana, jak często pojawiać się będą tego typu dodatki, odpowiada: - Na razie jest to test. Chcemy sprawdzić, jaki odzew spowoduje zamieszczona płyta. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Wprost” w ub.r. wyniosło 98 549 egz. (dane ZKDP).

(AW, 15.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.