Kraft promuje Alpen Gold Nussbeisser
15.03.2010, 07:37
Dziś rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej ”Alpen Gold, Uśmiechnij się”, która promuje czekoladę Alpen Gold Nussbeisser koncernu Kraft Foods.
W ramach kampanii w stacjach telewizyjnych emitowane są 30-sekundowe spoty reklamowe (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TV4, TVN Siedem). Po dwóch tygodniach wyklejone zostaną billboardy w największych miastach Polski. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów, że Alpen Gold to druga najchętniej kupowana marka czekolady w Polsce oraz przekonanie ich, że jest to czekolada dla całej rodziny. Działania adresowane są do osób w wieku 25-55 lat z dużych i średnich miast. Kreację przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR realizuje agencja Alert Media Communications.(MŁ, 15.03.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










