Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 12, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

D’aucy promuje nowe serie produktów

W środę rozpoczęła się kampania prasowa mrożonych warzyw marki D’aucy (D’aucy Polska).

Kampania ma na celu promocję nowych serii produktów – warzyw ugotowanych przed zamrożeniem i do przyrządzania na parze. Reklamy ukazują się w prasie kobiecej (m.in. ”Poradnik Domowy”, ”Przyjaciółka”, ”Tina”, ”Pani Domu”). Ich motywem przewodnim jest wiosenne gotowanie. W materiałach reklamowych pojawiają się przepisy na potrawy wykorzystujące warzywa. Kampanii w prasie towarzyszą promocje w punktach sprzedaży. Media zaplanował i kupił Optimum Media OMD. Za działania PR odpowiada Effective Public Relations.

(MAZ, 12.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.