Dział: PRASA

Dodano: Marzec 11, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Burda uruchamia dwa kolejne magazyny społecznościowe

”Moje Zwierzenia” i ”Przepis na Ogród” – to kolejne tytuły społecznościowe w portfolio Burda Media Polska. Oba miesięczniki do sprzedaży trafią w marcu.

Już jutro zadebiutuje magazyn z historiami z życia czytelniczek – ”Moje Zwierzenia”. Pismo ukaże się w nakładzie 200 tys. egz. Natomiast magazyn z poradami ogrodniczymi ”Przepis na Ogród” pojawi się w kioskach 17 marca w nakładzie 250 tys. egz. Oba tytuły mają liczyć po 68 stron i kosztować 1,99 zł. Materiały do nich mają nadsyłać czytelniczki. Za opublikowane historie ich życia wydawca płaci 150 zł, za porady ogrodnicze – 75 zł. Wydawca liczy, że pierwszy numer magazynu true stories sprzeda się w ponad 100 tys. egz., a magazynu z poradami ogrodniczymi – w ok. 150 tys. Magazyny wsparto kampanią reklamową w poradnikowych tytułach Burdy. 24-stronicowy dodatek prezentujący ”Moje Zwierzenia” pojawił się w pismach ”Przyślij przepis!” i ”Dobre Rady” w łącznym nakładzie ok. 2 mln egz. Natomiast 16-stronicowy insert o ”Przepisie na Ogród” trafił do magazynu ”Przyślij przepis! Wydanie Specjalne” w nakładzie 650 tys. egz. To nie koniec nowości planowanych przez Burdę. Koncern, który dotychczas wydawał ”Przyślij przepis!” i ”Enter Najlepsze Programy”, zapowiada w tym roku kolejne pisma społecznościowe.

(AW, 11.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.