Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 11, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serial TVP 2 ”Apetyt na życie” przegrywa z konkurencją

Po czterech odcinkach nowy serial ”Apetyt na życie” przyciąga do TVP 2 średnio 1,1 mln widzów i przegrywa z programami informacyjnymi oraz rozrywką konkurencji.

Serial zadebiutował 1 marca i jest nadawany w poniedziałki i wtorki o 18.45. Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek (1,3 mln), najmniej trzeci (800 tys.). ”Apetyt na życie” oglądają przede wszystkim kobiety (65 proc. widzów), osoby w wieku 45 lat i starsze (prawie 70 proc. widowni) oraz osoby ze wsi i miast do 50 tys. mieszkańców (ponad 70 proc.). W czasie emisji serialu Dwójka ma średnio 7,4 proc. udziału w rynku – mniej niż konkurencyjne stacje. Najwięcej osób oglądających wtedy telewizję (26,2 proc.) wybiera TVN nadający serial ”Detektywi” i ”Fakty”. Udział Jedynki wynosi 25,4 proc. (teleturniej ”Jaka to melodia” i ”Wieczorynka”), a Polsatu – 19,7 proc. (”Wydarzenia”). Dwójka przegrywa z konkurencją także w grupie komercyjnej, w której wybiera ją zaledwie 6,4 proc. widzów. Tu liderem pasma jest Jedynka – 24,1 proc., udział TVN wynosi 23,8 proc., a Polsatu – 19,9 proc. Dane: AGB Nielsen Media Research.

(RUT, 11.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.