SAR ma nowy zarząd i członków
11.03.2010, 07:40
W trakcie walnego zgromadzenia członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR powołano nowy zarząd i przyjęto kolejne agencje.
Do nowego zarządu SAR weszli: Anna Lubowska (Mediaedge:cia) - jako prezes oraz Beata Mońka (Young & Rubicam Brands), Sławomir Stępniewski (Hypermedia), Cezary Antoń (Fat Baby), Kot Przybora (PZL), Marcin Barcz (Leo Burnett Warszawa), Rafał Ciszewski (Starcom). Radę nadzorczą tworzą: Agnieszka Kosik (MediaCom Warszawa), Paweł Kastory (grupa Corporate Profiles DDB), Christian Lainer (TBWA); sąd koleżeński reprezentują: Jakub Kamiński (Brain), Olgierd Cygan (Digital One), Izabela Albrychiewicz (Mediaedge:cia), Marek Gargała (Publicis) i Maciej Korobacz (Just). Do SAR przystąpiły agencje: Ambient Polska, Digital One i White Rabbit.(MAZ, 11.03.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










