Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 09, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DDB agencją reklamową Liberty Direct

Firma ubezpieczeniowa Liberty Direct rozstrzygnęła przetarg reklamowy i wybrała do współpracy agencję reklamową DDB.

Agencja ta opracowała strategię pozycjonowania marki Liberty Direct przy jej wprowadzaniu na polski rynek w 2007 roku Teraz zadaniem agencji będzie opracowanie i realizacja kompleksowej strategii reklamowej brandu. W dwuetapowym przetargu o budżet Liberty Direct walczyło pięć firm.

(MŁ, 09.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.