PKO wspiera kampanią Max Pożyczkę
09.03.2010, 07:40
Kampanią pod hasłem ”Po pożyczkę do PKO Banku Polskiego – oferta sprawdzona przez miliony Polaków” PKO Bank Polski SA promuje Max Pożyczkę.
Kampania prowadzona jest w telewizji (m.in. kanały TVP, Polsat, TVN, TV 4, TVN Siedem), Internecie (Wirtualna Polska, Onet.pl, Interia.pl, Tlen.pl, Nasza-klasa, komunikator Gadu-Gadu, serwisy obsługiwane przez sieci reklamowe Ad kontekst i Business Ad Network). W akcji wykorzystywane są też ulotki reklamowe i plakaty w oddziałach banku. Koncepcję kampanii oraz kreację opracowała agencja GGK Lowe, a część internetową - agencja Hypermedia. Media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia.(MŁ, 09.03.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










