Agora będzie dystrybuować magazyn Red Bulla w "Gazecie Wyborczej"
08.03.2010, 11:17
Od kwietnia w każdy pierwszy wtorek miesiąca do "Gazety Wyborczej" (Agora SA) będzie dołączany 100-stronicowy magazyn lifestylowy "Red Bulletin – prawie niezależny magazyn".
To wynik umowy o współpracy, którą wydawnictwo podpisało z Red Bullem. Magazyn jest polską wersją międzynarodowego pisma marki Red Bull. Jego pierwszy numer trafi do całego nakładu ”GW” 6 kwietnia. Pismo prezentuje wiadomości ze świata sportu, muzyki, sztuki, kuchni, mody, filmów i podróży. Jak zaznacza Agata Szybieniecka z biura prasowego Agory SA, magazyn nie jest projektem typu custom publishing. W całości jest on przygotowywany przez Red Bulletin GmbH (wydawcę ”Red Bulletin”), a współpraca z Agorą polega wyłącznie na jego dystrybucji. Polska jest siódmym z kolei krajem, w którym dostępna będzie lokalna wersja ”Red Bulletin”. Ukazuje się on już w Austrii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Nowej Zelandii oraz RPA, w łącznym nakładzie 3,1 mln egz. (razem z polskim wydaniem).(AW, 08.03.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










