Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 08, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa struktura i nowe osoby w agencji Blue Grass

W agencji marketingu zintegrowanego Blue Grass powstał dział new business.

Do zespołu agencji dołączyły dwie osoby: Joanna Szwajca i Ariel Kuźniewski, oboje na stanowisko manager ds. new business. Szwajca z rynkiem reklamy związana jest od 2000 roku. Przez pierwszych osiem lat pracowała w TVP SA oddział Poznań jako specjalista ds. reklamy i marketingu, a w latach 2008-2009 związana była z wydawnictwem Sportlive 24 jako wyłączny przedstawiciel na Polskę zachodnią. Kuźniewski z kolei przez blisko trzy lata pracował w agencji SellSupport, w której odpowiadał za projekty new businessowe i działania wspierające rozwój działu client service. Dotychczas agencja reklamowa Blue Grass nie miała wyspecjalizowanego działu zajmującego się pozyskiwaniem nowych klientów – zadania z tego zakresu realizowali pracownicy działu obsługi klienta. Nowo utworzonym działem kieruje Krzysztof Rymko, account director.

(DOK, 08.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.