Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 05, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kuchnia.tv będzie reklamować program synów Macieja Kuronia

Kuchnia.tv kampanią reklamową wspiera wprowadzenie do ramówki programu kulinarnego Jana i Jakuba Kuroniów "Kuroniowie podgryzają".

Kampania rozpocznie się 23 marca i obejmie radio (Chilli Zet), prasę (m.in. ”Przyjaciółka”, ”Party” i ”Gazeta Telewizyjna”, dodatek do ”Gazety Wyborczej”) oraz Internet. Kreację przygotowuje agencja Mamastudio. Zakupem prasy zajął się dom mediowy MPG, a pozostałych mediów – agencja konsultingowa Intelligent Decisions Training Company. Program ”Kuroniowie podgryzają” pojawi się w ramówce 27 marca br.

(KOZ, 05.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.