BMW szuka zakochanych w Mini
05.03.2010, 07:43
Pod hasłem ”Wszyscy kochamy się w Mini” agencje Tippingpoint, Engine i dom mediowy Initiative Warszawa realizują dla BMW Polska kampanię zachęcającą do odwiedzenia salonów modelu Mini.
W najbliższą sobotę i niedzielę odwiedzający salony dealerskie mogą wziąć udział w przewrotnym konkursie: trzeba podać powód, dla którego można kochać się w Mini. Nagrodą dla autorów najbardziej śmiałych wyznań jest możliwość przetestowania auta w weekend. Kampania reklamowa to działania ambientowe i eventowe, spoty radiowe, reklama w prasie oraz działania w Internecie (miniserwis Mini.com.pl wraz z linkami do serwisów społecznościowych). Akcję ambientową zaplanowano na ulicach największych miast. Przed najmodniejszymi klubami hostessy przy obrandowanym Mini będą propagować hasło ”Wszyscy kochamy się w Mini”.(MŁ, 05.03.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










