Johnny 11 Palców bohaterem najnowszej kampanii Heyah
03.10.2005, 09:36
W sobotę sieć telefonii komórkowej Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) ogłosiła rozwiązanie kampanii teaserowej wspierającej wejście nowej oferty dla swoich klubowiczów. Hasło tej fazy kampanii brzmi: ”Bądź jak Johnny 11 Palców. Zobacz, jak to jest, gdy dostajesz od życia 10% więcej”.
W pierwszym etapie kampanii w telewizji emitowany był krótki spot z Wojciechem Mannem w roli głównej. Działania reklamowe (m.in. z hasłami ”Wystąpi rewelacja”, ”Powrót legendy” czy ”Sukces! Skandal! Wydarzenie!”) prowadzone były także w prasie, Internecie oraz na outdoorze. W drugiej, rozstrzygającej odsłonie kampanii, stacje telewizji publicznej, prywatne oraz kanały tematyczne od soboty emitują spot o Johnnym, legendarnym pianiście pochodzącym z Podlasia, który miał 11 palców u rąk. Reklamy z tą postacią usłyszeć można w Radiu Zet i RMF FM. Oprócz tego kampania Heyah obejmuje prasę (dzienniki, prasa młodzieżowa, hobbystyczna i lifestylowa), Internet (portale edukacyjne, rozrywkowe i popularne komunikatory), kina oraz outdoor (wybrane lokalizacje na terenie całego kraju). Kampania dotyczy wprowadzonej niedawno przez PTC stałej oferty, w ramach której każdy posiadacz telefonu w sieci Heyah przy doładowaniu swojego konta otrzymuje premię w postaci dodatkowych 10 proc. kwoty, niezależnie od jej wysokości i sposobu doładowania. Aby skorzystać z nowej propozycji, wystarczy być użytkownikiem sieci Heyah i zapisać się do Heyah Klubu. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa G7, a działania w Internecie przygotowała agencja interaktywna Engine. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD.(WK, 03.10.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










