Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 04, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cennikowe wpływy reklamowe głównych telewizji wzrosły o jedną piątą

Łączne przychody reklamowe głównych telewizji w lutym br. wzrosły o jedną piątą wobec tego miesiąca ub.r. – wynika z danych cennikowych AGB Nielsen Media Research (bez uwzględnienia rabatów).

Główne telewizje zainkasowały za reklamy w sumie 564 mln zł. Najwięcej uzyskał w lutym br. TVP 1 – 165,6 mln zł (o 43 proc. więcej niż rok temu). Przychody ubiegłorocznego lidera, Polsatu, wyniosły 161,4 mln zł (wzrost o 14 proc.), TVN – 143,9 mln zł (wzrost o 14 proc.), a TVP 2 – 93,2 mln zł (wzrost o 21 proc.). Anteny TVP zanotowały nie tylko największy wzrost wpływów reklamowych, ale także liczby wyemitowanych spotów: o 45 proc. w Jedynce i o 28 proc. w Dwójce. Mimo to liderem pod względem liczby pokazywanych reklam był w lutym br. TVN – 18 tys. spotów (wzrost o 1 proc.), nieznaczne wyprzedzając Polsat – 17,4 tys. spotów (wzrost o 14 proc.). Jedynka zaserwowała widzom 14,7 tys. reklam, a Dwójka – 12,5 tys.

(RUT, 04.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.