Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 04, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Komputronik promuje się na nośnikach zewnętrznych

Do końca marca br. potrwa kampania sklepów ze sprzętem IT Komputronik.

Kampania prowadzona jest na 650 billboardach w największych miastach Polski. Oprócz promocji produktów przedstawionych na reklamach (m.in. notebook Acer, smartfon i dysk przenośny) jej celem jest zachęcenie konsumentów do kupowania sprzętu w sklepach Komputronik. Kreację firma przygotowała we własnym zakresie.

(MAZ, 04.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.