Nissan zamówił na weekend 2,5-minutowe spoty z reklamą modelu Qashqai
03.03.2010, 08:08
W najbliższy weekend koncern motoryzacyjny Nissan rozpocznie niestandardową kampanię modelu Qashqai.
W sobotę i niedzielę wieczorem w TVP i TVN, w czasie największej oglądalności (sobota w TVP – ok. godz. 19.55, TVN - ok. godz. 19.25; niedziela w TVP - ok. godz. 19, TVN - ok. godz. 21) ma się pojawić dwuczęściowy spot promujący markę (pierwsza część długości 90 sekund, druga – 60 sekund). Obie wyświetlane będą jedna po drugiej i tworzyć mają 2,5-minutową reklamę. Przed 60-sekundowym spotem widzowie będą mogli zobaczyć, jak powstawała ta reklama. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są działania w Internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w kinach. To będzie pierwsza akcja marketingowa Nissana w br. Prowadzona w Polsce kampania modelu Qashqai jest adaptacją kreacji przygotowanej przez zagraniczny odział TBWA\.(DOK, 03.03.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










