Golfista i litera Ł w nowym logo promującym Polskę
Polska Organizacja Turystyczna wprowadza nowe hasło i system identyfikacji wizualnej kraju.
W działaniach, których celem ma być popularyzacja Polski jako marki i promocja produktów turystycznych oraz polskich miast i regionów, wykorzystywany będzie teraz slogan: ”Polska. Move you imagination”. Został on wybrany spośród kilkudziesięciu. - Na krótkiej liście konkurował już tylko z trzema hasłami: ”Magnetic place”, ”Create your time” i ”Magnetic diversity”, a wygrał po analizie wywiadów, które na nasze zlecenie przeprowadził instytut Millward Brown SMG/KRC – mówił Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, podczas wczorajszej konferencji prasowej zorganizowanej w Warszawie. Jednocześnie poinformował, że Polska będzie promowana poprzez nowy system identyfikacji wizualnej. Składają na niego zestawione we wzorzysty pasek różne symbole kraju, w tym: kościół Mariacki, Pałac Kultury i Nauki, Syrenka, żaglówka, kajak, golfista, piłka nożna, żubr, fortepian i litera Ł. Za kreację i realizację nowego systemu identyfikacji wizualnej odpowiada agencja Brandy Design.(DOK, 03.03.2010)










