Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 03, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Golfista i litera Ł w nowym logo promującym Polskę

Polska Organizacja Turystyczna wprowadza nowe hasło i system identyfikacji wizualnej kraju.

W działaniach, których celem ma być popularyzacja Polski jako marki i promocja produktów turystycznych oraz polskich miast i regionów, wykorzystywany będzie teraz slogan: ”Polska. Move you imagination”. Został on wybrany spośród kilkudziesięciu. - Na krótkiej liście konkurował już tylko z trzema hasłami: ”Magnetic place”, ”Create your time” i ”Magnetic diversity”, a wygrał po analizie wywiadów, które na nasze zlecenie przeprowadził instytut Millward Brown SMG/KRC – mówił Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, podczas wczorajszej konferencji prasowej zorganizowanej w Warszawie. Jednocześnie poinformował, że Polska będzie promowana poprzez nowy system identyfikacji wizualnej. Składają na niego zestawione we wzorzysty pasek różne symbole kraju, w tym: kościół Mariacki, Pałac Kultury i Nauki, Syrenka, żaglówka, kajak, golfista, piłka nożna, żubr, fortepian i litera Ł. Za kreację i realizację nowego systemu identyfikacji wizualnej odpowiada agencja Brandy Design.

(DOK, 03.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.