Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 01, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Byli pracownicy Team One odnaleźli się w agencji 303 w Young & Rubicam Brands

Kluczowi pracownicy zamykanej w grupie Saatchi & Saatchi agencji Team One są od dziś trzonem agencji 303, którą utworzyła grupa Young & Rubicam Brands.

Twórcami agencji 303 są jako dyrektor zarządzający Marcin Jeziorski (wcześniej account director Team One) i dyrektor kreatywny Artur Dynowski (dotąd dyrektor kreatywny Team One). Zespół tworzą także dwa seniorskie teamy kreatywne: Marcin Mroczek i Andrzej Błachut, Piotr Fuk i Tomasz Skorupa, oraz account manager Marta Rybicka (wszyscy również pracowali w Team One). Są twórcami przede wszystkim kampanii dla marek Simplus i 36.6 Polkomtelu SA, który był kluczowym klientem zamykanej agencji Team One (grupa Saatchi & Saatchi zamknięcie tej agencji tłumaczyła ”optymalizacją procesów biznesowych”). Są twórcami reklamy Simplusa w konwencji filmowej, kampanii Czasoumilacze i postaci TurboDymoMana dla marki 36.6. Przed pracą dla Team One kluczowe osoby agencji 303 pracowały razem w G7, gdzie współtworzyły m.in. projekty: Nike Run Warsaw, Desiderata Ery (”Zadzwoń do mamy”; PTC) oraz głośną kampanię społeczną ”Bo zupa była za słona”. Jeziorski i Dynowski obecnie rekrutują pracowników. Docelowo zespół tworzyć ma kilkanaście osób. Agencja przygotowuje się też do pierwszych przetargów i pozyskania nowych klientów. Tymczasem Polkomtel, właściciel marek Simplus i 36.6, już zakończył współpracę z zamykaną agencją Team One z Grupy Saatchi & Saatchi. Jak poinformował w komunikacie do mediów Adam Suchenek, rzecznik prasowy Polkomtelu, o rozwiązanie umowy zwrócili się przedstawiciele agencji. Suchenek, pytany o to, kto będzie teraz obsługiwał Simplusa i 36.6 i czy firma będzie współpracować z osobami, które dotąd pracowały dla niej po stronie zamykanej Team One, odpowiedział: – Na tym etapie nie mamy do przekazania nic więcej niż w komunikacie prasowym.

(MŁ, 01.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.