Dział: PRASA

Dodano: Marzec 01, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pieńkowski Człowiekiem Roku, Impactory Dekady dla Matuszaka i Kruszewskiego

Po raz dwunasty przyznano Impactory, nagrody branży reklamowej i mediowej. Człowiekiem Roku Przemysłu Mediowego został Ryszard Pieńkowski, prezes zarządu Infor PL SA.

Nagrodą im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego w upowszechnianiu idei wolności i zdrowego rozsądku uhonorowano z kolei Tomasza Wróblewskiego, redaktora naczelnego ”Dziennika Gazety Prawnej”. W kategorii firma roku 2009 agencją reklamową została DDB Warszawa, BTL - Tequila/Polska, a interaktywną – 180heartbeats. Wśród domów mediowych Impactorem wyróżniono Universal McCann, a wśród agencji PR – Ciszewski Public Relations. Impactora wśród instytutów badawczych odebrał z kolei Millward Brown SMG/KRC. Za najlepszy niestandardowy projekt marketingowy uznano TurboDymoMana (agencja Team One dla Polkomtelu). W konkursie wyróżniono zleceniodawcę i zleceniobiorcę rynku komunikacji marketingowej, którzy w czasie wszystkich edycji zdobyli najwięcej nagród. Były to odpowiednio: Polkomtel SA (cztery statuetki) i Millward Brown SMG/KRC (dziewięć statuetek). W związku z tym nagrodę specjalną – Impactora Dekady – otrzymał Dariusz Matuszak, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej Polkomtelu. Doceniono jego udział w stworzeniu projektu i realizacji sponsoringu polskiej siatkówki. Sam projekt Polska Siatkówka także został uhonorowany w tegorocznym konkursie Impactorem, jako Projekt Roku. Impactora Dekady przyznano również Krzysztofowi Kruszewskiemu – dyrektorowi generalnemu Millward Brown SMG/KRC. Impactor to konkurs marketingowy organizowany od 1998 roku. Nagrody przyznaje akademia, którą tworzą laureaci wszystkich minionych edycji. Organizatorem wydarzeń jest agencja PR MMT Management.

(DOK, 01.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 01, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"GW" jutro z płytą "Menu Chopinowskie dla dzieci"

Płyta CD pt. "Menu Chopinowskie dla dzieci" zostanie dołączona bezpłatnie do jutrzejszego wydania "Gazety Wyborczej".

Znajdą się na niej nagrania utworów Fryderyka Chopina i wiersz Michała Rusinka, czytany przez Zbigniewa Zamachowskiego. Płyta ukaże się wraz z czterostronicowym dodatkiem poświęconym kulturalnej edukacji dzieci. Wydawca nie ujawnia nakładu jutrzejszego numeru. Wydanie ”GW” z płytą wspiera kampania promocyjna m.in. w telewizji (TVP, TVN, Polsat) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (wagony warszawskiego metra na Cityinfotv). Kreację przygotowała agencja JIS Advertising, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”GW” w grudniu ub.r. wyniosło 346 956 egz. (dane ZKDP).

(AW, 01.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo