Pieńkowski Człowiekiem Roku, Impactory Dekady dla Matuszaka i Kruszewskiego
01.03.2010, 08:06
Po raz dwunasty przyznano Impactory, nagrody branży reklamowej i mediowej. Człowiekiem Roku Przemysłu Mediowego został Ryszard Pieńkowski, prezes zarządu Infor PL SA.
Nagrodą im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego w upowszechnianiu idei wolności i zdrowego rozsądku uhonorowano z kolei Tomasza Wróblewskiego, redaktora naczelnego ”Dziennika Gazety Prawnej”. W kategorii firma roku 2009 agencją reklamową została DDB Warszawa, BTL - Tequila/Polska, a interaktywną – 180heartbeats. Wśród domów mediowych Impactorem wyróżniono Universal McCann, a wśród agencji PR – Ciszewski Public Relations. Impactora wśród instytutów badawczych odebrał z kolei Millward Brown SMG/KRC. Za najlepszy niestandardowy projekt marketingowy uznano TurboDymoMana (agencja Team One dla Polkomtelu). W konkursie wyróżniono zleceniodawcę i zleceniobiorcę rynku komunikacji marketingowej, którzy w czasie wszystkich edycji zdobyli najwięcej nagród. Były to odpowiednio: Polkomtel SA (cztery statuetki) i Millward Brown SMG/KRC (dziewięć statuetek). W związku z tym nagrodę specjalną – Impactora Dekady – otrzymał Dariusz Matuszak, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej Polkomtelu. Doceniono jego udział w stworzeniu projektu i realizacji sponsoringu polskiej siatkówki. Sam projekt Polska Siatkówka także został uhonorowany w tegorocznym konkursie Impactorem, jako Projekt Roku. Impactora Dekady przyznano również Krzysztofowi Kruszewskiemu – dyrektorowi generalnemu Millward Brown SMG/KRC. Impactor to konkurs marketingowy organizowany od 1998 roku. Nagrody przyznaje akademia, którą tworzą laureaci wszystkich minionych edycji. Organizatorem wydarzeń jest agencja PR MMT Management.(DOK, 01.03.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter