Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 26, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przetarg na kampanię "Europejski stół" rozstrzygnięty

Krajowa Izba Gospodarcza Centrum Promocji zdobyła budżet reklamowy na przeprowadzenie dwuletniej kampanii promocyjnej pod hasłem "Europejski stół – tradycja, nowoczesność, jakość".

W finale przetargu pokonała trzy inne podmioty, których nazw nie ujawniono. Będzie odpowiadać za kreację i realizację działań, których celem jest promocja wołowiny, cielęciny, wieprzowiny i podrobów. Reklamy mają się ukazywać w prasie, Internecie i na materiałach POS. Kampania zasięgiem obejmie Polskę, Rosję, Ukrainę i kraje azjatyckie (m.in. Chiny i Tajlandię). Jej uzupełnieniem będzie akcja PR. Wartość działań oszacowano na 3 mln euro.

(DOK, 26.02.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.