Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 26, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

NetSprint i Ukrainian Media Holding tworzą sieć reklamy kontekstowej

Firmy NetSprint i Ukrainian Media Holding podpisały umowę dotyczącą utworzenia sieci reklamy kontekstowej Adpower.com.ua na Ukrainie.

NetSprint będzie też oferował możliwość wykupienia reklamy kontekstowej w systemie AdPower na Ukrainie zarówno polskim, jak i międzynarodowym reklamodawcom. Ukrainian Media Holding (UMH) to część United Media Holding, grupy medialnej działającej na Ukrainie, w Rosji i Kazachstanie. Do koncernu należy 45 marek, m.in. tytuły prasowe, serwisy internetowe, stacje telewizyjne, radiowe, drukarnie, firmy kolporterskie, agencje marketingu bezpośredniego oraz firmy zajmujące się produkcją telewizyjną.

(DOK, 26.02.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.