Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 22, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kibice Małysza zrobili Polsce promocję wartą kilka milionów euro

92 efektywne ekspozycje polskiej flagi z nazwami miast, godłem i napisem ”Polska” naliczyli analitycy firmy Pentagon Research w pierwszym dniu igrzysk w Vancouver – podczas konkursu skoków narciarskich, w których Adam Małysz zdobył srebrny medal.

13 lutego tylko w godz. 18.45–20.48 flaga z napisem ”Polska” pojawiła się 17 razy na ekranach telewizorów na całym świecie. Godło Polski pokazano 15 razy i wielokrotnie flagi z nazwami polskich miast (najczęściej Pruszcz Gdański - 11, Płock – 9 i Tychy – 7). - Łączną wartość mediową tych ekspozycji tylko w krajach Unii Europejskiej szacujemy na dwa-trzy miliony euro – mówi Konrad Pudło z Pentagon Research. – W tej chwili nie ma lepszego sposobu promocji kraju średniej wielkości, jak Polska, niż promocja poprzez sport – uważa. Tylko w niemieckiej telewizji ARD skoki narciarskie oglądało 7,4 mln osób, co przekłada się na mediową wartość ekspozycji polskich flag i emblematów równą 1,1 mln euro.

(TOCH, 22.02.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.