Dział: INTERNET

Dodano: Luty 22, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Berkan szefową marketingu w GG Network

Barbara Berkan została szefową marketingu GG Network SA. To nowe stanowisko w spółce.

– Doszliśmy do momentu, gdy wszystkie działania marketingowe należy powierzyć w jedne, doświadczone ręce – wyjaśnia Jarosław Rybus, rzecznik GG Network SA. Do tej pory marketingiem poszczególnych projektów zajmowali się ich szefowie. Do obowiązków Barbary Berkan należy m.in. tworzenie i nadzorowanie realizacji strategii marketingowej usług i produktów spółki (komunikatora Gadu-Gadu i jego portalu, serwisów społecznościowych, projektów radiowych). Ostatnio Berkan była dyrektor zarządzającą agencji Scholz & Friends Warszawa. Z reklamą związana jest od 14 lat.

(KOZ, 22.02.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.