Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 18, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Martyna Wojciechowska zdradza w kampanii PZU, jak żyć na 100 procent

Grupa PZU rozpoczyna kampanię edukacyjną ”Życie na 100 procent”.

Kampania ma zachęcić Polaków do zarządzania pieniędzmi, zwrócić ich uwagę na potrzebę długoterminowego oszczędzania, inwestowania i ochrony w postaci ubezpieczeń. Punktem wyjścia dla projektu były badania przeprowadzone na zlecenie Grupy PZU przez Millward Brown SMG/KRC. Wykazały, że oszczędzanie budzi wśród wielu konsumentów obawy. Kojarzy im się często z koniecznością wyrzeczeń. Dlatego świadomość możliwości, jakie dają ubezpieczenia, jest wśród Polaków znikoma. Ważnym elementem kampanii jest strona zyciena100procent.pl, na której klienci PZU znajdą informacje dotyczące długoterminowego oszczędzania oraz inwestowania, porady eksperckie, ciekawostki. Odwiedzający stronę będą mogli sprawdzić, jak swoją przyszłość planują znane osoby i czym jest dla nich życie na 100 procent. Pierwszą z takich osób będzie Martyna Wojciechowska, której wyprawę na Piramidę Carstensz sponsorowało PZU. Działaniom edukacyjno-informacyjnym towarzyszy szeroko zakrojona kampania reklamowa w prasie ogólnopolskiej (miesięczniki, dwutygodniki, tygodniki), telewizji (m.in. TVN 24, TVN CNBC, TVP Info) oraz w Multikinie. Kreacja ATL osadzona jest na haśle ”Dobry plan skraca drogę do celu”. Pomysł oparty jest na motywie różnych map, na których odległe miejsca są połączone jedną krótką linią, co ma sugerować, że dzięki korzystaniu z oferty produktów PZU skraca się droga do realizacji zaplanowanych celów. Pod parasolem ”Życia na 100 procent” prowadzone będą także kampanie produktowe. Pierwsza z nich, pod hasłem ”Plan na Życie”, właśnie ruszyła. Jej celem jest zainteresowanie klientów długookresowym planowaniem finansów. Ta kampania będzie trwała do kwietnia, a cała akcja ”Życie na 100 procent” przez cały rok. Kreację przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett. Pozostałe działania agencja interaktywna K2, agencja public relations Lighthouse Consultants, domy mediowe Starlink i ACR.

(MŁ, 18.02.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.