Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 16, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Young & Rubicam chce wypromować Polskę żaglowcem

Agencja reklamowa Young & Rubicam zwyciężyła w przetargu, w którym Polska Organizacja Turystyczna zlecała przygotowanie kampanii Polski za granicą.

Motywem akcji będzie Fryderyk Chopin - z racji Roku Chopinowskiego i obchodzonej w tym roku dwusetnej rocznicy urodzin kompozytora. Na potrzeby działań zostanie wynajęty żaglowiec, który będzie wpływał do różnych europejskich portów i promował nasz kraj. W portach zaplanowano eventy. Kampania będzie realizowana w wakacje, a Young & Rubicam przygotuje materiały reklamowe wspierające wydarzenie.

(MŁ, 16.02.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.