Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 16, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pizzy Hut promuje ”Festiwal pizzy”

Sieć restauracji Pizza Hut rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową.

Akcja jest wsparciem dla trwającej w restauracjach Pizza Hut akcji promocyjnej pod hasłem ”Festiwal pizzy”. 15- i 30-sekundowe reklamy pod hasłem ”Spotkanie” zamówiono na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Do 11 marca emitują je: Polsat, TVN, TVN Siedem, TVN Style, 4Fun.tv, Discovery i TVN Warszawa. Uzupełnieniem działań są materiały POS i kampania PR. Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications. Za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD Media Direction. Działania PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.

(DOK, 16.02.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.