Agora przy obsłudze olimpiady w Vancouver stawia na Sport.pl
12.02.2010, 07:58
Agora wysłała do Vancouver trzech dziennikarzy i fotografa z redakcji Sport.pl oraz jednego korespondenta Tok FM.
Relacje z igrzysk w Vancouver przygotowane przez dziennikarzy Sport.pl pojawiać się mają m.in. w specjalnym dodatku do ”Gazety Wyborczej”, bezpłatnym dzienniku ”Metro”, radiu Tok FM oraz w Internecie. Na stronie Sport.pl uruchomiono aktualizowany na bieżąco serwis olimpijski Vancouver 2010, w którym znajdą się m.in. zapowiedzi, terminarze, wyniki, klasyfikacja medalowa i komentarze, a także materiały wideo. Internauci mogą też zamówić codzienny bezpłatny newsletter z informacjami o olimpiadzie. Korespondencje z Vancouver dla Sport.pl przesyłać mają Jakub Ciastoń i Robert Błoński. Publikacje dotyczące olimpiady znajdą się w tytułach prasowych wydawcy. Już dzisiaj w ”Gazecie Telewizyjnej” pojawił się jednorazowy dodatek ”Vancouver 2010”, zawierający m.in. szczegółowy plan startów Polaków we wszystkich konkurencjach olimpijskich z informacjami o transmisjach telewizyjnych. Od najbliższego poniedziałku przez cały czas trwania igrzysk do ”Gazety Wyborczej” dołączana będzie ”Gazeta Olimpijska”. W poniedziałek będzie to osobny grzbiet, natomiast w pozostałe dni rubryka w ”GW” z odrębną identyfikacją wizualną. Informacje o bieżących wydarzeniach i wynikach Polaków pojawią się też od poniedziałku w bezpłatnej gazecie ”Metro”, w rubryce poświęconej igrzyskom. Również w radiu Tok FM będzie można usłyszeć więcej informacji sportowych. Dzisiaj o 14 stacja wyemituje program pt. ”Droga do Vancouver”. Natomiast w codziennej ramówce o 9 na czas igrzysk pojawi się trwająca 20 minut wspólna audycja Sport.pl i radia Tok FM. Dziennikarze obu mediów będą przekazywać najświeższe doniesienia z Kanady. Igrzyska dla tej stacji będzie relacjonował Damian Michałowski. Olimpijskie informacje przygotowane przez Sport.pl wspiera kampania promocyjna obejmująca nośniki reklamy AMS (billboardy w całej Polsce), a także reklamy w Internecie (m.in. Gery.pl, Spryciarze.pl), telewizji (m.in. TVP 1, TVP Sport, Polsat) i radiu (RMF FM, stacje radiowe Agory). Kreację przygotowała agencja JiS Advertising, a media zakupił dom mediowy Starlink. Partnerami projektu są Samsung, Totalizator Sportowy i PKO BP.(AW, 12.02.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










