Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 11, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka jogurtów Gracja już na rynku, niebawem kampania

Koncern Müller Polska wprowadza nową linię jogurtów o nazwie Gracja.

Podobnie jak pozostałe produkty koncernu Gracja jest jogurtem kategorii premium. Jest dostępna w pięciu smakach (truskawka, wiśnia, brzoskwinia-morela, jeżyna-malina, jabłko-kiwi). Launch nowej linii będzie intensywnie wspierany działaniami marketingowymi przez cały rok. Kampania ma ruszyć jeszcze w lutym. Planowana jest reklama w telewizji, promocje konsumenckie i aktywności w miejscu sprzedaży, a także działania z zakresu public relations. Działania te będą realizowały m.in. agencja Black & White PR i dom mediowy Mediaedge:cia.

(MŁ, 11.02.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.