TVP 2 promuje nowe pasmo serialowe
10.02.2010, 07:58
W poniedziałek zacznie się pierwsza odsłona kampanii wiosennej ramówki Telewizji Polskiej – promocja nowego pasma serialowego TVP 2.
Kampania potrwa do 11 marca. Obejmie nośniki zewnętrzne (frontlighty), spoty kinowe (m.in. w sieciach Cinema City i Helios) i radio (RMF FM, Program III Polskiego Radia). Promowane będą seriale, których emisję w wiosennej ramówce Dwójki zaplanowano o godz. 18.45 od poniedziałku do czwartku. W tym paśmie zadebiutują ”Apetyt na życie” (poniedziałek i wtorek) i ”Licencja na wychowanie” (środa i czwartek). Pierwszy serial relacjonuje przygody dobrze sytuowanych trzydziestokilkulatków, mieszkających w Warszawie. Drugi – perypetie rodzin Leszczyńskich i Barańskich, stosujących skrajnie odmienne metody wychowawcze. Kreację kampanii przygotowało biuro zarządzania programem i marketingiem TVP. Media zaplanował dom mediowy Maxus.(RUT, 10.02.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










