”Pani Domu” po 89 gr – najtańsza w segmencie
09.02.2010, 08:17
Edipresse Polska SA zdecydowało się na obniżenie ceny ”Pani Domu” po wprowadzeniu w niej zmian. Od 10 lutego pismo wraca do cotygodniowego cyklu wydawniczego i będzie kosztować 89 gr – o 31 gr mniej niż przed relaunchem.
W ”Pani Domu” zostanie zmieniona szata graficzna. Na 60 stronach znajdą się krótkie, konkretne porady, reportaże i rozrywka. Pismo znowu będzie ukazywać się w cyklu tygodniowym – od czerwca ub.r. tytuł, który formalnie był tygodnikiem, wychodził co dwa tygodnie, jako wydania łączone. Odświeżony tygodnik ukaże się w nakładzie 610 tys. egz., z czego 550 tys. egz. stanowić ma wersja podstawowa (bez gadżetów, w cenie 89 gr). Wydawca planuje, że sprzedaż ”Pani Domu” po relaunchu do końca roku ustabilizuje się na poziomie 400 tys. egz. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Pani Domu” od stycznia do listopada ub.r. wyniosło 277 817 egz. (dane ZKDP). Wejściu do sprzedaży odświeżonej ”Pani Domu” towarzyszy kampania reklamowa w telewizji oraz w punktach sprzedaży prasy. Za kreację reklam i spotów odpowiada dział marketingu poradników wydawnictwa Edipresse wraz z MF Studio, media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia. Na kampanię promującą trzy pierwsze numery po zmianach przeznaczono 4,5 mln zł brutto.(AW, 09.02.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










