Komisja hazardowa promuje markę Dell
04.02.2010, 10:59
Ponad 60 tys. zł dziennie musiałaby wydać na reklamę w telewizji marka Dell, gdyby zdecydowała się kupić spoty w paśmie transmisji komisji śledczej ds. afery hazardowej. Lecz producent nie musi wydać ani grosza - dzięki obradom komisji ma promocję za darmo.
Podczas transmisji obrad komisji hazardowej na ekranie widać bardzo wyraźnie laptopa z logo Dell używanego przez członków komisji hazardowej. Jak policzyła firma Pentagon Research, tylko 21 stycznia, podczas przesłuchania byłego przewodniczącego Klubu Parlamentarnego Platformy Obywatelskiej Zbigniewa Chlebowskiego, logotyp Della eksponowany był w pięciu stacjach aż 105 razy – w sumie przez ponad 22 minuty. Gdyby Dell chciał kupić taki czas reklamowy owego dnia, musiałby zapłacić 66,1 tys. zł (według oficjalnych cenników stacji). Najdłużej logo Della eksponowała TVP Info - 73 razy (1071 sekund), TVN 24 - 27 razy (227 sekund), TVP 1 - dwa razy (15 sekund), TVP 2 - dwa razy (13 sekund), a TVN – raz (4 sekundy). Logo marki komputerów nie pojawiło się tego dnia w Polsacie.(TOCH, 04.02.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










