Siemens promuje telefony z serii 75
30.09.2005, 09:55
Do połowy listopada potrwa prowadzona w prasie, telewizji, kinach i Internecie kampania reklamowa telefonów komórkowych Siemens z serii 75.
Obok modeli m.in. C75, CX75 i M75 w kampanii realizowanej pod hasłem ”Poczuj nowy styl” prezentowane są także wybrane akcesoria (m.in. samochodowy zestaw Bluetooth i Mobile Music Set - przenośne głośniki pomagające w korzystaniu z wbudowanego w telefony Siemensa odtwarzacza muzyki). W działaniach reklamowych podkreślany jest nowoczesny design telefonów tej serii, ich funkcje biznesowe, rozrywkowe i mulitimedialne. Kampania rozpoczęła się od prasy (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Newsweek Polska”, ”Przekrój”, ”Wprost”, ”Polityka”, ”Forbes”, ”Focus”, ”Playboy”, ”CKM”, ”Komputer Świat”, ”Auto Moto”). Od 3 października reklamy pojawią się także w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TVN Siedem i wybrane kanały tematyczne), w Internecie (m.in. Wirtualna Polska, Onet.pl, Interia.pl, gazeta.pl, clubbing.waw.pl, MP3.com.pl, expander.pl, parkiet.com.pl, money.pl, bankier.pl, gazetaprawna.pl) i w sieci kin Cinema City w Warszawie, Katowicach, Toruniu, Trójmieście, Krakowie, Częstochowie, Wrocławiu i Poznaniu. Adaptację kreacji kampanii, prowadzonej na polskim rynku na zlecenie spółki Siemens, przygotowała agencja McCann Erickson Polska, a za działania w Internecie odpowiada agencja OS3 multimedia. Opracowaniem planu mediowego zajął się Media Direction OMD.(WK, 30.09.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










