Kanał Kino Polska podwoił widownię
03.02.2010, 07:40
Spośród 10 najchętniej oglądanych kanałów tematycznych w styczniu br. najbardziej powiększył widownię, w porównaniu ze styczniem ub.r., Kino Polska – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Liderem wśród kanałów tematycznych pozostawał w styczniu br. TVN 24, którego średnia dobowa widownia wyniosła 189 tys. widzów (wzrost o 0,12 proc. w porównaniu ze styczniem ub.r.). Drugi był Disney Channel – 83 tys. widzów (wzrost o 5,89 proc.), a trzeci – Disney XD – 64 tys. widzów (wzrost o 14,85 proc.). Za nimi znalazły się: Eurosport – 63 tys. widzów (wzrost o 20,14 proc.), Discovery – 61 tys. widzów (wzrost o 38,88 proc.), Cartoon Network – 60 tys. widzów (wzrost o 7,49 proc.), Kino Polska – 53 tys. widzów (wzrost o 97,22 proc.), Polsat Sport – 53 tys. widzów (wzrost o 43,63 proc.), MiniMini – 53 tys. widzów (spadek o 20,12 proc.) i AXN – 47 tys. widzów (spadek o 2,14 proc.).(KOZ, 03.02.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










