Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 02, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paralotna pokazuje przestronny model Kia Venga

"Rzeczy wydają się mniejsze, kiedy masz więcej miejsca" to hasło kampanii reklamowej nowego modelu samochodu z oferty Kia – Venga (Kia Motor Poland).

Reklamy podkreślają atuty nowego auta: design, wyposażenie i to, że jest ono przestronne. Mają tego dowodzić przedstawiane sceny z życia miasta i plaży – wszystko wydaje się bardzo małe w porównaniu z wnętrzem samochodu. Efekt ten uzyskano dzięki unikalnej technice filmowania Tilt and Shift, która sprawia, że realne obiekty sprawiają wrażenie miniaturowych makiet. Kampania prowadzona jest w telewizji, prasie i Internecie. Kreację przygotowali copywriter Florian Malak i art director Daniela Studzińska oraz dyrektor kreatywny Michał Holewjusz z agencji Paralotna. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.

(MŁ, 02.02.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.