Agencja Team One, która wymyśliła TurboDymoMana, kończy działalność
01.02.2010, 13:21
Z początkiem kwietnia sieciowa agencja reklamowa Team One kończy działalność. Powód? Z dziesięcioosobowego zespołu agencji odchodzi sześć kluczowych osób.
Z agencji odchodzą: dyrektor kreatywny Artur Dynowski, account director Marcin Jeziorski oraz dwa doświadczone teamy kreatywne. Nie udało nam się z nimi skontaktować. Jednak z nieoficjalnych informacji wynika, że planują nowe przedsięwzięcie reklamowe. W tej sytuacji sieć Saatchi & Saatchi, która utworzyła agencję Team One w Polsce, zdecydowała o zakończeniu jej działalności. Pozostałe osoby z zespołu Team One otrzymały propozycję przejścia do agencji Saatchi & Saatchi Communications, drugiej agencji reklamowej sieci Saatchi& Saatchi w Polsce. O zmianie poinformowano także klientów Team One. Agencja ta powstała na początku 2007 roku. Znana jest z reklam w konwencji filmowej - m.in. westernu i thrillera dla marki Simplus oraz postaci TurboDymoMana dla marki 36.6. Obie marki należą do Polkomtelu SA. Pracuje także dla Lexusa, przygotowywała kampanie dla Ikei i Mio.(MŁ, 01.02.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










