Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 30, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bp Nycz: Eska inwesto-rem dla sieci Plus. CR Media się nie poddaje

Według biskupa Kazimierza Nycza, inwestorem dla całej sieci Radia Plus ma być Radio Eska (formalnie poprzez Time, dom sprzedaży). Jednak stacje opolska i gliwicka wybrały innego inwestora: jest nim Ad.point (należy do CR Media).

Biskup koszalińsko-kołobrzeski Kazimierz Nycz w wydanym oświadczeniu stwierdza, że podczas piątkowego zebrania plenarnego Konferencji Episkopatu Polski zdecydowano ”ponad wszelką wątpliwość o dążeniu do utrzymania jedności sieci w nowym wydaniu”. Zaznacza, że ”upoważniono arcybiskupa krakowskiego (Stanisława Dziwisza – przyp. red.) do szukania tej jedności w rozmowach z Radiem Eska, inwestorem mającym wielkie doświadczenie na rynku medialnym”. Dodaje jednak, że ”negocjacje w sprawie zawarcia umowy z nowym inwestorem dla sieci radiowej przestały być sprawą Konferencji Episkopatu Polski. Są sprawą zainteresowanych biskupów”. Sebastian Wojciechowski, członek zarządu spółki CR Media, mówi, że nie ma wrażenia, iż Plusy zmieniły zdanie i odwróciły się w stronę Eski. Jako dowód podaje decyzje Radia Plus Gliwice i Radia Plus Opole, które jako inwestora wybrały Ad.point. – Wkrótce podpiszemy z tymi stacjami stosowne umowy – zapowiada Wojciechowski. Potwierdza to ks. Sebastian Marecki, dyrektor Radia Plus Gliwice. – Biskup upoważnił mnie do dokończenia negocjacji ze spółką Ad.point – wyjaśnia ks. Marecki i dodaje, że podobną decyzję podjęto w Radiu Plus Opole. - Teraz jest pewne, że powstaną dwie sieci: jedną będzie Plus z Ad.point jako inwestorem, a druga będzie budowana na bazie spółki założonej przez Archidiecezję Krakowską, gdzie inwestorem będzie Time – mówi Wojciechowski.

(KRZ, 30.09.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.