Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 29, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W marcu rozpocznie się kampania żelu Dove

Unilever Polska wprowadza na polski rynek żele do mycia Dove Visible Care z Nutrium Moisture.

Nowy żel do mycia Dove wesprze kampania reklamowa, która ruszy w marcu. Będzie się składała z dwóch reklam – wizerunkowej i informującej o technologii produktu. Zaplanowano też reklamy w prasie kobiecej, Internecie i akcje samplingowe. Adaptacją reklam na potrzeby kampanii zajmie się Gruppa66 Ogilvy. Domem mediowy Unilevera jest Media Direction OMD.

(MŁ, 29.01.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.