”Vita” z lakierowaną okładką i na lepszym papierze
Od wydania lutowego miesięcznik o zdrowiu i zdrowym stylu życia ”Vita” (Edipresse Polska SA) ukazuje się na papierze lepszej jakości i ma lakierowaną okładkę.
Dotychczas lakier na okładce pisma pojawiał się tylko okazjonalnie, np. w numerach świątecznych i urodzinowych. Zmiany nie wpłyną na cenę magazynu (3,99 zł). – Chcemy oferować czytelnikom coraz więcej, a także odróżnić się od konkurencji – tłumaczy Ewa Siniarska, dyrektor public relations w Edipresse. Twierdzi, że wydania jubileuszowe ”Vity”, które miały lakierowaną okładkę, sprzedawały się lepiej. Dlatego wydawca zdecydował się ją wprowadzić dla wszystkich wydań w roku. Zmieniony numer lutowy trafił do sprzedaży w nakładzie 117 tys. egz. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Vity” od stycznia do października 2009 roku wyniosło 71 497 egz. (dane ZKDP).(AW, 27.01.2010)










