Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 27, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wortal Styl.pl promuje się w mediach

Ruszyła kampania promocyjna wortalu kobiecego Styl.pl, należącego do portalu Interia.pl (Grupa Bauer).

Jej głównym celem jest zbudowanie świadomości nowej marki Styl.pl jako nowoczesnego i interaktywnego wortalu dla kobiet. Reklamy serwisu ukażą się w prasie (”Twój Styl, ”Pani”, ”Show”), w radiu (RMF FM, RMF Classic). Przez miesiąc będzie trwać kampania w Internecie - m.in. w portalu Interia.pl oraz w wybranych serwisach branżowych. Kampanię wesprze dwutygodniowa akcja na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski. Koszt działań, które przygotował zespół Interia.pl, to 3,1 mln zł.

(MW, 27.01.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.