Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 25, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niestandardowa reklama Galerii Łódzkiej

Galeria Łódzka promuje się w tym mieście dwoma reklamami wielkoformatowymi, które łączą dżinsy.

Na obu częściach reklamy z hasłem ”Daj się porwać wyprzedaży” znajdują się zdjęcia kobiet. Efekt jest taki, jakby modelki wyrywały sobie spodnie z rąk. Reklamę umieszczono w ruchliwych miejscach w Łodzi i w Pabianicach. Celem działań, które potrwają do połowy lutego, jest wsparcie zimowej wyprzedaży, wzmocnienie wizerunku galerii jako modowego i nowoczesnego centrum oraz dotarcie do nowych grup docelowych. Galeria planuje w tym roku kolejne podobne akcje w Łodzi i okolicach. Za koncepcję i projekt reklam odpowiada agencja reklamowa Effectica, a wykonała je firma Alfa-Ar z Łodzi.

(MŁ, 25.01.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.