Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 22, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKO BP wykorzystuje igrzyska olimpijskie do promocji karty kredytowej

Rozpoczęła się kampania karty kredytowej Visa Vancouver 2010 Olympic Winter Games, wydanej przez PKO Bank Polski z okazji 21. Zimowych Igrzysk Olimpijskich.

PKO Bank Polski jest od 2003 roku patronem polskiego ruchu olimpijskiego. Udziela też wsparcia polskim zawodnikom, którzy wezmą udział w igrzyskach w Vancouver. Do reklamy karty wykorzystano: prasę (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, ”Fakt”, ”Super Express, ”Przegląd Sportowy”), Internet (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl). Przygotowano również reklamowe zakładki do książek dla klientów salonów Empik, a także plakaty, ulotki i naklejki wielkoformatowe umieszczone na witrynach oddziałów banku. W ramach promocji każda osoba, która do 12 marca złoży w oddziale PKO BP wniosek o wydanie karty kredytowej, otrzyma nagrodę gwarantowaną – sportowy plecak, który ufundowała Visa, globalny sponsor igrzysk. Koncepcję kampanii oraz kreacje przygotowała agencja A Linea. Część internetową zrealizowała agencja Hypermedia. Media zaplanował i zakupił ZenithOptimedia Group.

(MŁ, 22.01.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.