Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 29, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Początek kampanii wizerun-kowej Commercial Union Polska

Pod hasłem ”Dla nas jesteś kimś” grupa Commercial Union Polska (Grupa Aviva) rozpoczyna w przyszłym tygodniu jesienną kampanię reklamową.

Będą to dwa tworzące spójną historię 30-sekundowe spoty (”Biuro” i ”Lekcje”). Emisję przewidziano w TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN-ie, TVN Siedem, TVN 24, TV 4 i Discovery Channel łącznie przez sześć tygodni – od 3 do 23 października oraz od 1 do 20 listopada. Kreację kampanii przygotowała i zrealizowała agencja Leo Burnett. Zdjęcia do spotów nakręcone zostały w Warszawie pod kierunkiem fińskiego reżysera Miko Lehtinena (producentem jest ITI Film Studio). – Głównym celem kampanii jest ocieplenie wizerunku firmy. Ma ona swoją silną pozycję na rynku, jest rozpoznawalna i ceniona za profesjonalizm, ale postrzegana jako konserwatywna. Chodziło nam także o wprowadzenie do strategii komunikacyjnej znaku Aviva, dla podkreślenia, że Commercial Union Polska jest częścią tej międzynarodowej grupy finansowej. Działania te nie oznaczają jednak rebrandingu – wyjaśnia Zygmunt Kostkiewicz, pierwszy wiceprezes CU Polska Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie. – Poprzednia kampania, realizowana przez półtora roku, miała za zadanie zbudowanie pozycji marki CU jako eksperta w dziedzinie zarządzania finansami. Badania po jej zakończeniu potwierdziły, że cel ten został osiągnięty. W nowej chcemy pokazać, że każdy klient jest dla firmy kimś, że nie jest klientem anonimowym. A dzięki ekspertom Commercial Union, którzy zatroszczą się o jego sprawy finansowe, może być spokojny o swoją przyszłość i korzystać z uroków życia – dodaje Jarosław Ziębiński, prezes współpracującej od 2003 roku z grupą CU agencji reklamowej Leo Burnett. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.

(WK, 29.09.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.