”Siostry” w TVP 1 wygrały z konkurencją
Serial TVP 1 ”Siostry” wygrał z konkurencją, ale nie zarobił wiele na reklamach – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Serial był emitowany w soboty o 17.25 (raz o 18) od 17 października ub.r. do 16 stycznia br. Gromadził średnio 3,6 mln widzów i dawał stacji pozycję lidera pasma z udziałem 28,3 proc. (21,1 proc. w grupie komercyjnej). TVN wybierało w tym czasie 18,7 proc. widzów (m.in. powtórki telenowel ”Brzydula” i ”Majka”), Polsat – 11,5 proc. (m.in. pasmo serialowe), a Dwójkę – 8,8 proc. (m.in. programy lokalne, serial ”Tancerze”). Ze sprzedaży czasu reklamowego przy serialu Jedynka uzyskała 5,3 mln zł – dwuipółkrotnie mniej niż przy serialu ”Ojciec Mateusz”, który nadawała w niedziele o 17.20 od września do grudnia ub.r. (13,4 mln zł).(RUT, 19.01.2010)










