Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Melonik w reklamie mBanku przecieka, Alior Bank protestuje

Reklamą z przeciekającym melonikiem, gadżetem kojarzącym się z Alior Bankiem, mBank (Grupa BRE) promuje eKonto.

Można ją zobaczyć na stronie mBank.pl z komentarzem ”A jednak zaczęło wyciekać?”. Bank wykorzystał ją również w mailingu do klientów i chce umieścić na portalach, z którymi współpracuje. Te działania potrwają przynajmniej dwa tygodnie. Melonik z reklamy mBanku przypomina te, które noszą bohaterowie reklam Alior Banku. Meloniki Alior eksponuje też w gablotach w swoich placówkach. Przedstawiciele Aliora już pierwszego dnia emisji reklamy interweniowali w mBanku i zażądali jej zdjęcia. Chcieli także usunięcia z reklamy kolorów Alior – bordo i żółtego. Wystosowali pismo w tej sprawie do konkurenta. Jak informuje Dariusz Kozdra z agencji United PR, która obsługuje Alior Bank, z podjęciem dalszych kroków wstrzymują się do odpowiedzi z mBanku. - Uważamy, że reklama jest niestosowna – argumentuje Kozdra. Natomiast przedstawiciele mBanku uważają pretensje Alior Banku za bezzasadne. Poza zmianą kolorystyki – która jak podkreślają nie ma znaczenia dla prowadzonej komunikacji, nie planują wycofania się z niej. Pytani, czy oprócz Alior Banku zamierzają w najbliższym czasie odnieść się do komunikacji pozostałych konkurentów, nie zaprzeczają: - W przypadku kolejnych ważniejszych zmian na rynku nie wykluczamy możliwości odniesienia się do nich tak, jak to zrobiliśmy tym razem – mówi Ewelina Sadowska-Pilc, dyrektor biura komunikacji i zarządzania marką mBanku. Reklama to pomysł tego departamentu mBanku. Przygotowała ją agencja CzteryCzwarte.

(MŁ, 19.01.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.